FAQ

Mijn mail wordt geweigerd

Werk je met Thunderbird? Probeer dan of je met de volgende instructies het probleem kunt verhelpen.

- Open Thunderbird en ga in de menubalk naar Extra -> Opties -> Geavanceerd.
- Klik op de knop "Configuratie-editor".
- Klik op de knop "Ik zal voorzichtig zijn, dat beloof ik!".
- Tik "mime" in het zoekvenster.
- Je ziet nu een regel beginnend met "mail.strictly_mime".
- Dubbelklik op deze regel. De waarde "false" verandert in "true".
- Sluit de vensters die in de voorgaande stappen geopend zijn.
- Herstart Thunderbird.

Als het probleem niet is opgelost, dan adviseren wij je contact op te nemen met je internet provider.

Gelieve opnieuw in te loggen.

Beste
Vanwege verbeteringen in veiligheid dient u opnieuw in te loggen om de website volledig te kunnen gebruiken.

je bent ingelogd als:


een moment geduld...

je bent niet ingelogd

Om de aanvullende informatie voor routes te kunnen bekijken, moet je eerst ingelogd zijn, of een geldig abonnement hebben voor toegang tot deze route.

Wil je abonnee worden? Klik dan op "meer informatie"